
Sandbäckens lanserar ny hemsida
Lanseringen och en uppdaterad grafisk profil är ett led i koncernens tillväxtstrategi 5-50-500: 5 miljarder i omsättning, 50 nya bolag och 500 miljoner i resultat.
– Moderniseringen av hemsidan är ett led i Sandbäckens målsättning att bli nästa stora succé i installationsbranschen, säger Christoffer Järkeborn, VD och koncernchef.
Målsättningen med hemsidan är det ska vara enkelt att kontakta koncernens bolag och en tydlig navigering som gör det lätt att hitta rätt information.
Christoffer fortsätter:
– Vi ska ha den bästa kulturen för människor och bolag att växa i. Det är så vi kommer att vi nå målen – för koncernen, för bolagen och för medarbetarna.
En viktig målgrupp för hemsidan är att attrahera bolag att förvärva och personer som är intresserade av att starta upp sitt bolag med Sandbäckens. Hemsidan blir där med ett verktyg för att nå koncernens mål.