Publicerat: 29 oktober, 2024

Sandbäckens lanserar ny hemsida

Lanseringen och en uppdaterad grafisk profil är ett led i koncernens tillväxtstrategi 5-50-500: 5 miljarder i omsättning, 50 nya bolag och 500 miljoner i resultat.

Moderniseringen av hemsidan är ett led i Sandbäckens målsättning att bli nästa stora succé i installationsbranschen, säger Christoffer Järkeborn, VD och koncernchef.

Målsättningen med hemsidan är det ska vara enkelt att kontakta koncernens bolag och en tydlig navigering som gör det lätt att hitta rätt information.

Christoffer fortsätter:

Vi ska ha den bästa kulturen för människor och bolag att växa i. Det är så vi kommer att vi nå målen – för koncernen, för bolagen och för medarbetarna. 

En viktig målgrupp för hemsidan är att attrahera bolag att förvärva och personer som är intresserade av att starta upp sitt bolag med Sandbäckens. Hemsidan blir där med ett verktyg för att nå koncernens mål.

Se www.sandbackens.se


Relaterat innehåll

Nyhet

Joachim Nordström tar över som vd för Sandbäckens...

Läs mer höger pil
Nyhet

Sandbäckens intervjuade av MergerMarket

Läs mer höger pil
Nyhet

Nimlas vd: Sluta slå ut de praktiskt begåvade...

Läs mer höger pil
Nyhet

Sandbäckens etablerar sig i Norrbottens och Västerbottens län...

Läs mer höger pil
Nyhet

Sandbäckens fortsätter satsning på ventilation i Stockholm –...

Läs mer höger pil
Nyhet

Sandbäckens förvärvar Nordvalvet – ventilationsbolag i Stockholm

Läs mer höger pil